Δευτέρα, Ιουνίου 06, 2005

Τα μυστικά των αστερισμών του Ιουνίου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο

μερικοί άνθρωποι έχουν μεγάλη δυσκολία να γράψουν ένα κείμενο.Δεν ανήκω σ'αυτούς.Το λάθος όμως που κάνω είναι πως δεν γνωρίζω σχεδόν ποτέ γιατί γράφω κάτι.Όταν αρχίζω να το γράφω,σιγά-σιγά ανακαλύπτω τον λόγο.Αυτό το ελλάτωμά μου το κατάλαβα πολύ καλά τον τελευταίο καιρό και μπορώ να σου πω ότι προσπάθησα να το διορθώσω.Δεν τα κατάφερα...Συνεχίζω να σκέφτομαι άλλα, και να γράφω άλλα,να σταματάω την μία σκέψη προτού την ολοκληρώσω και να περνάω στην άλλη με έναν τρόπο απαράδεκτο, ωμό και βίαιο.Αν κάποιος διάβαζε το κείμενό μου μπορεί να νόμιζε πως είμαι ανόητη, κοκορόμυαλη και πως οι γυναίκες είναι πλάσματα με συναισθηματική ευφυία.Κι όμως θα είχαν άδικο.Μπορεί να μη γίνω ρήτορας και συγγραφέας-ποτέ μου δεν θα το ήθελα άλλωστε-αλλά σίγουρα θα ήθελα να γίνω κολυμβήτρια, κηπουρός, προσκυνήτρια και πολιτικός.Το τελευταίο είναι το πιο ενδιαφέρον γιατί είναι μια δουλειά που καμία σχέση δεν έχει με τον τίτλο της.Φαντάζομαι πως η χαοτική μου λογική θα με έκανε και εθνάρχη.Πιο πολύ θα ήθελα να γινω μια συγκεντρωμένη ή και συγκεντρωτική δύναμη, με συμπυκνωμένη ουσία μυαλού και ξεκάθαρους στόχους. 'Ολα αυτά είναι αδύνατον να γίνουν και έτσι ας ελπίζω μόνο στο έλεος των άλλων που ίσως θεωρήσουν την κατάστασή μου ποιητική και γοητευτική.
Με κάτι τέτοια πάνε μπροστά όλες οι γυναίκες.

Τωρά πού είναι το μπροστά είναι ένα άλλο θέμα.

Είσαι παθητικό και ανόητο ημερολόγιό μου-σου αξίζει να σε μουτζουρώνω.

5 Comments:

Blogger xryc agripnia said...

Καλως ηρθες ηρωιδα των παιδικων μου χρονων.

9:11 μ.μ.  
Blogger γεράσιμος μπερεκέτης said...

"Είσαι παθητικό και ανόητο ημερολόγιό μου-σου αξίζει να σε μουτζουρώνω".

Θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά δεν μπορείς να δείς το πόσο με συγκίνησε και πόσο σοφό βρήκα αυτό το "επίμετρον" του κειμένου σου.

Ο δάσκαλός μου μου έλεγε: γράφε, το πολύ-πολύ να γράψεις κάτι που δε θα σου αρέσει.

Το χαρτί, πριν το αγγίξει η πέννα μας, είναι άδειο. Και η ουδετερότητα είναι η βάση της ασχήμιας. Γράφε. Εμένα μου ήρεσες πολύ....

12:00 π.μ.  
Blogger Αστραδενή said...

Avanti σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!Σε είχα εντοπίσει προτού γίνω μέλος.Έχεις φτιάξει ένα παράθυρο γεμάτο ενδιαφέροντα κείμενα-μεσημβρινό και ευάερο!Οι γυναίκες αποθεώνουν και ποδοπατούν το ημερολόγιό τους-ανάλογα με τις ορέξεις τους-είμαι σίγουρη πως με καταλαβαίνεις...

3:56 μ.μ.  
Blogger Αστραδενή said...

Αchive,

Καλώς σε βρήκα! Και έχω νέα σοβαρά..τα παιδικά σου χρόνια μόλις άρχισαν!

3:58 μ.μ.  
Blogger Αστραδενή said...

Γεράσιμε θα συνεχίσω το μουτζούρωμα με την δική σου παρότρυνση...αλλά θέλω να μάθω κι άλλα για το έργο σου-τουλάχιστον τον τίτλο του και το όνομα του ήρωα που έπαιζες.Για τις ξιφομαχίες -τί να πώ? Δεν έχω τόσο μεγάλες απαιτήσεις...

4:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home