Πέμπτη, Ιουνίου 14, 2007

Ιούνιος

Αγαπημένο μου ημερολόγιο

έλα να φιλοσοφήσουμε! Δεν είναι ωραίο που προσπαθείς στη ζωή σου με τόσο πείσμα, με τόσες θυσίες να φέρεις ένα καλοκαίρι, μπορεί και δέκα χρόνια να προσπαθείς, και να μην γίνεται- ενώ στη φύση έρχεται το καλοκαίρι χωρίς καμιά προσπάθεια.

Μαθαίνεις μουσική με τόσο κόπο και τα πρωινά κάθε πουλάκι σε ξεπερνά πάλι και πάλι.

Φτιάχνεσαι πως εσύ και μόνο εσύ είσαι το κέντρο και βλέπεις μια φωτογραφία σου στη θάλασσα όπου είσαι μια κουκίδα στο μπλε, μια κουκίδα μαύρη!

Αγαπάς βαθειά, αγαπάς ακατάληπτα και το τεράστιο νεκροταφείο που προσπέρασες γίνεται αεροδρόμιο.

Ενεός κοιτάς τον ουρανό και σου πέφτει το ποτήρι από το χέρι.

Αγαπάς και συγχωρείς, συν -χωρείς.

Συγχωρείς σημαίνει πως πετάς το αστείο σφυράκι σου και την αξιολύπητη τσουγκράνα σου. Με την άκρη του ματιού σου βλέπεις όσα έφτιαξες. Ε, από σένα η άνοιξη δεν εξαρτάται. Το καλοκαίρι έρχεται μόνο του.

Με πονά αυτό, πονά τον μακεδονίτικο εγωισμό μου, αλλά έτσι είναι.

Κι ύστερα αρχίζουν οι συγκρίσεις -εγώ δεν έχω καλοκαίρι, ο άλλος έχει...κλπ. κλπ. Όλοι έχουμε καλοκαίρι. Δεν είναι υπόθεση ατομική.

Αρχοντιά μέσα μου δεν υπάρχει;

Υ.Σ. Η εικόνα είναι του Θεόφιλου.

2 Comments:

Blogger Markos said...

Ναι, αλλά εσύ θεός δεν είσαι.
Είσαι όμως παραπάνω κι ας ακούγεται βλάσφημο.
Γιατί εσύ μπορείς να κάνεις όλα όσα κάνουν ένα ένα τα πλάσματα κι η Φύση.
Γιατί εσύ μπορείς να τα κάνεις στο δικό σου χρόνο και όχι στον προκαθορισμένο
Γιατί εσύ μπορείς να διαλέξεις τον τόπο όχι να σε διαλέξει εκείνος.
Γιατί εσύ δεν χρειάζεται να έχεις αρχοντιά, γιατί είσαι Άρχων. (Άρχουσα εν προκειμένω...)
Καλησπέρα

6:14 μ.μ.  
Blogger Αστραδενή said...

Κλαψ
είμαι ένας πήλινος Θεός που με την πρώτη βιαστική βροχή -που έπεσε φυσικά από μόνη της- θα λιώσω....

8:01 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home