Δευτέρα, Μαρτίου 27, 2006

νερό


Δεν προλαβαίνω να γράψω τίποτε ωραίο στο ημερολόγιό μου.

Αγαπημένο μου ημερολόγιο

η μέρα μεγαλώνει από μόνη της αλλά και με την βοήθειά μας.

Τα χελιδόνια βρίσκουν το δρόμο από μόνα τους και έρχονται από την Αφρική.

Στον δρόμο αντέχουν.

Είμαι ανόητη.

Είσαι λοιπόν κι εσύ ανόητο.

Με διαδοχικές επιδράσεις είναι και όλος ο ωραίος κόσμος ανόητος.

Ανάποδα πορευόμενη ευτυχώς το βλέπω πως είμαι κι εγώ ωραία όπως ο κόσμος.

Το Πάσχα έρχεται.

Κι αυτό είναι απλώς μια προειδοποίηση!

8 Comments:

Blogger aeipote said...

Μου αρέσει ο τρόπος που σκέπτεστε αλλά με δυσκολεύει ο τρόπος που τα λέτε!

7:07 π.μ.  
Blogger northaura said...

εμένα πάλι μου αρέσει ο τρόπος που τα λές, αλλά με δυσκολεύει ο τρόπος που σκέφτεσαι!

5:55 μ.μ.  
Blogger άρχοντας Κώστας said...

To ημερολόγιό σου είναι όμορφο.

Το Πάσχα έρχεται ναι. Πώς να προετοιμαστούμε;

2:10 π.μ.  
Blogger hardrain said...

Σας διαβάζω πάντα, κάθε τόσο επιστρέφω να δω..."αναπνέει;" Και κάθε φορά κάνω μία άσκηση σε αυτό που λεω Ανάγνωση. Αν-α-γνωση

6:01 μ.μ.  
Blogger Ektwras said...

thimase pou mou xes grapsei gia ena thrino apo ti disi ?????


it's close

3:34 π.μ.  
Blogger Αστραδενή said...

αείποτε τα λέω πολύ απλά μάλλον -γι αυτό.Μα τί μου θυμίζει αυτή η ζωγραφιά του προφίλ σου;

Νορθάουρα
εσύ το λές αυτό;διάβασα λιγάκι από τα δικά σου και ακόμα τα επεξεργάζομαι! αν και η θεσσαλονίκη είναι πολύ εσωτερική πόλη...

άρχοντα αντέχεις ακόμα να με επισκέπτεσαι;χαθηκα...το ξέρω.θα έρθω μόλις αποχτήσω συνδεση στο σπίτι...δύσκολα τα καφέ.

Έκτορα
κάτ θυμάμαι...πες μου.

6:40 μ.μ.  
Blogger aeipote said...

Είναι λεπτομέρεια από τον πίνακα του Ρέμπραντ "Νυχτερινή Περίπολος". Από την πρώτη φορά που αντίκρυσα το πρόσωπο αυτό γοητεύτηκα . . .

Καλή σας νύχτα!

7:02 μ.μ.  
Blogger άρχοντας Κώστας said...

ακόμα αντέχω ναι...
...γιατί ξεκουράζομαι...

να' σαι καλά

8:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home