Τετάρτη, Ιουλίου 04, 2007

Λήθη, λήθη, ήρθες;


Αγαπημένο μου ημερολόγιο
υπήρχε μια εποχή που η ποίηση και η μουσική μου μιλούσε. Τώρα μόνο με πνίγει. Μου αρέσει να διαβάζω μόνο μαρτυρίες για διάφορα αλλά δεν πιστεύω πλέον στην τέχνη. Και ο πολιτισμός μια μεγάλη ψευτιά.
Ωραίο νέο θα μου πεις...
Πιο πολύ μου μιλά η αγάπη κι ο πόνος.
Γράφω αυτό το μηνυματάκι και το πετώ τρυφερά στο άγνωστο διαδίκτυο, εκεί που εγώ κι εσείς περπατούμε ολομόναχοι. Σταματάμε, χτυπάμε στον τοίχο, και συνεχίζουμε. Κι αν κοιταζόμασταν στα μάτια;
Εξομολόγηση
Ζούμε στην κόλαση του εγώ τόσο πολύ που μια στιγμή να το νιώσεις ξέρεις πως η ζωή είναι πλέον άχρηστη.
Τί να κάνεις τα πάντα αν δεν τα μοιράζεσαι;

2 Comments:

Blogger άρχοντας Κώστας said...

παρόμοιες όμορφες σκέψεις...

12:06 μ.μ.  
Blogger Φοινικιστής said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

6:13 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home