Δευτέρα, Οκτωβρίου 24, 2005

Βάλτε φωτιά στα τόπια


αγαπημένο μου ημερολόγιο

Ελπίζω να σε διαβάζουν άνθρωποι που βλέπουν κάτι παραπάνω στη ζωή τους από μια καθημερινή ταλαιπωρία.

Άνθρωποι τολμηροί και πεισματάρηδες.

Οι υπόλοιποι ας του ρίξουν μια ματιά και ας σκύψουν να δέσουν τα κορδόνια τους.

Επειδή όμως αγαπάμε χωρίς να κρίνουμε δεν είναι κακό να ομολογήσω πως πολλά πράγματα δεν τα αγαπώ καθόλου.

Τα άσχημα των άλλων δεν τα πειράζω αλλά τα δικά μου θα γίνουν στάχτη.Τα άσχημα των άλλων δεν προλαβαίνω καν να τα δω κι ας μου τα επιδεικνύουν συχνά με φιλαρέσκεια και ζήλο.

Θα γίνουν στάχτη τα δικά μου αποκτήματα.
Με την απλή μέθοδο της πυρκαγιάς που ξεκινά από μέσα μου βαθειά και κατατρώει όλα τα άχρηστα που έχουν μαζευτεί από τους ανέμους.
Σπρώχνοντας έφεραν σαβούρα, αλλά εδώ δεν πρόκειται να κατοικήσει.
Ούτε αλλού θα την στείλω.

Βάζω φωτιά-η τρομοκρατία του σώματος η μόνη λύση.

Η τρομοκρατία της λογικής με στόχο την μετατροπή της σε ορφανό ανήλικο πλάσμα που χτυπάει με επιμονή της βιβλιοθήκες της διάνοιάς μου ελπίζοντας σε λίγη καλωσύνη.

Δεν θα βρει έλεος κανένα.
Οι βιβλιοθήκες της διάνοιάς μου σαν καιόμενη βάτος θα αρπάξουν το ορφανό και θα το στείλουν να φέρει καφέ.
Μέτριο βαρύ ελληνικό με λουκούμι.

Μόνο για τέτοια θελήματα είναι ικανό το φτωχό ορφανό και ανήλικο λογικό μου.

Και τόλμησε να παριστάνει τον πρόεδρο της δημοκρατίας στο είναι μου.

Η δημοκρατία δεν θα κερδίσει ποτέ την καρδιά μου.
Προβλέπω να ζω διαρκή πραξικοπήματα μέχρι να αλληλοσκοτωθούν όλοι οι αίτιοι.

Αμήν

2 Comments:

Blogger mindstripper said...

Δεν είναι ανάγκη να σκοτωθούν όλοι.
Μόνο οι κακοί.

Μετά από δικαστήριο κιόλας - ίσως με μία απλή εξορία λυθεί το πρόβλημα.

Αλλά πάλι χωρίς αυτούς πώς θα μεγαλώσει σωστά το ορφανό; ;-)

Καλό τριήμερο εύχομαι.

4:18 μ.μ.  
Blogger Αστραδενή said...

Φίλε έλα να τα πάρεις.Χαρά μου να κάνω ψυχικό -αλλά δεν νομίζω πως τα έχεις ανάγκη.

mindstripper
αστεία αστεία η ορφάνια είναι μια καλή αρχή.

5:07 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home