Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 21, 2005

Φτωχό σαν σπουργιτάκι


Τί κι αν είμαι ταλαντούχο
και μπορώ σε ένα λεπτό
την καρδιά σας να ανοίξω
μ'ένα βλέμμα μου γλυκό;

Τί κι αν έχω εγγυήσεις
από ιδρύματα τρανά
πως την τέχνη μου γνωρίζω
απέξω κι ανακατωτά;

Αν δεν έχω έναν προστάτη
τί θα κάνω μοναχό;
Μες στο κρύο και στο χιόνι
θα πεθάνω νηστικό.

Η μητέρα μου ήταν γάτα
κι ο παππούς μου αετός
όμως μέσα στην Αθήνα
είμαι λεία καθενός.

Δεν θα κάτσω να με φάνε
θα πετάξω μακρυά
και άμα χρειαστεί θα ζήσω
με κουκιά και μπακλαβά.

Ρεφραίν πανηγυρικό

Τραγούδησε και χόρεψε
αυτό το ποιηματάκι
κοίταξε πάνω που περνώ,
φτωχό σαν σπουργιτάκι.

αστραδενή πανδρόσου

8 Comments:

Blogger ViSta said...

...Δεν θα κάτσω να με φάνε
θα πετάξω μακρυά
και άμα χρειαστεί θα ζήσω
με κουκιά και μπακλαβά....


Mπραβο έτσι πανηγυρικά μου αρέσουνε τα ποιήματα και τα νοήματα.

7:57 μ.μ.  
Blogger kukuzelis said...

Προσπαθώ, τρεις μέρες τώρα, να φτιάξω στιχάκια για σχόλιο. Αλλά τίποτα. Οπότε καταφεύγω στη σύμβαση: πολύ ωραίο το ποίημά σας και ιδιαίτερα το τετράστιχο πριν το πανηγυρικό ρεφρέν (όπως σημειώνει και η προλαλήσασα). Ίσως εγώ να έβαζα "με ουίσκι και χαλβά". Αν και το έχω κόψει...

11:14 π.μ.  
Blogger costas said...

Μια φυλακή και πως να βγω μεσα απο κει
ποια ναναι η αρχη θέλοντας λαθος η αφορμη
Πριν απ' αυτο μεσα απο το τιποτα που ζω
Θα γεννηθώ σε αλλο κοσμο να βρεθώ.

10:30 μ.μ.  
Blogger beep beep said...

Mου αρεσει- οπως ολα σου τα post.(Aν και πυκνα -συχνα δεν καταλαβαινω τιποτα ,με παιδευεις και για αυτο σ'ευχαριστω)

12:27 μ.μ.  
Blogger Αστραδενή said...

Σαε ευχαριστώ-σας ευχαριστώ για την ανώνυμη υποστήριξή σας στο μανιφέστο των αγώνων μου.
Μπιπ μπιπ σε παιδεύω;Μα το τί θέλει να πει ο ποιητής είναι καθαρότατο.Πάντως και να παιδεύω μ'αρέσει και να μπερδεύω :-)

Βίστα κι εμένα μ'αρέσει το κωμικοτραγικό -είναι το πιο καλό κίνητρο για να πανηγυρίζουμε!

Κώστα με σκοτείνιασες λίγο αλλά δεν έχεις κι άδικο...

Τρεις μέρες Κουκουζέλη;Με κολακεύεις! Ουίσκυ και χαλβά-Θεέ μου είναι μια βόμβα θερμίδων.Ώρα θα είναι να το βαρύνουμε το σπουργιτάκι...

4:18 μ.μ.  
Blogger ViSta said...

...Δεν θα κάτσω να με φάνε
θα πετάξω μακρυά...

Aυριο πετάω και γω σαν το σπουργιτάκι σου...
όχι τόσο μακριά, αλλά στην Κώ για Πατμο.
Να εισαι καλά...

10:19 π.μ.  
Blogger το θείο τραγί said...

Μα! αλήθεια, θα βάλεις υποψηφιότητα, σπουργιτάκι;

με κουκιά και μπά κλα βάς;

Βαϊνόω, Βαϊνώ... σ' αγαπόω σ' αγαπώ


(όπου: ό, παριστάνει το μακρό).

12:22 μ.μ.  
Blogger Αστραδενή said...

Υποψηφιότητα;
Είμαι εκτός συναγωνισμου.
Δίπλα ακριβώς έπεσες.
Ο Καραμανλής δεν νομίζω πως έψαχνε προστάτες.

12:35 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home